Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Mastering fashion marketing.

okładka

Mastering fashion marketing.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

The unique nature of the fashion industry can make it a challenge to apply generic marketing theory and models to fashion. Considering key areas including research, positioning, pricing, channels of distribution and promotion, the text provides readers with an insight into the diverse role of marketing within the style sector and relates marketing theory to the contemporary fashion business context.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:155x235 mm
  • Liczba stron:376
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781403919021
  • Data wydania:styczeń 2009
  • Numer katalogowy:68614

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher