Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Pedagogiczne implikacje filozofii dialogu.

okładka

Pedagogiczne implikacje filozofii dialogu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Problematyka antropologiczna i aksjologiczna zawsze stanowi specyficzny rdzeń konstytuujący podstawy oddziaływań wychowawczych, wzajemnie się też z nimi przenikając. (...) Zatem filozofia, formułując swe pryncypia, nie tylko może, ale i powinna służyć pedagogice jako źródło odniesień. Wychodząc od głównych kategorii filozofii Franza Rosenzweiga, Martina Bubera i Emmanuela Levinasa - totalność, drugi, relacja, mowa, wolność i odpowiedzialność - Jarosław Gara dowodzi, że w naturalny sposób mają one swe odniesienie w kluczowych obszarach oddziaływań wychowawczych. Tym samym kreśli postać "dialogicznej filozofii stosowanej" - pedagogiki dialogu. Jego praca w swych konkluzjach podejmuje dyskusję z propozycjami dwóch polskich myślicieli, Tadeusza Gadacza ("wychowanie do wolności") i Mariana Nowaka ("wychowanie do wartości"), a zaproponowaną koncepcję wychowawczo-edukacyjną można określić mianem "wychowania do wyboru".

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Myśl Pedagogiczna
  • Format:155x230 mm
  • Liczba stron:266
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375051407
  • Data wydania:8 styczeń 2009
  • Numer katalogowy:68261

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher