Wiza do świata biznesu czyli podstawy etykiety.

okładka

Wiza do świata biznesu czyli podstawy etykiety.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autor niniejszej książki podejmuje próbę przekazania Czytelnikom swych doświadczeń, które mogą im dopomóc w osiągnięciu sukcesu w świecie biznesu. Nie udziela jednak wskazówek dotyczących zarządzania firmą lub wyboru dróg prowadzących do jej rozwoju. Udziela wskazówek znacznie cenniejszych – dotyczących manier i etykiety. Książka ta nie jest podręcznikiem, którego autor traktuje Czytelnika jak niedoświadczonego żółtodzioba. Jest zbiorem opowiadań o prawdziwych, często zabawnych zdarzeniach, w których istotną rolę odgrywała niewiedza. Autor nie wstydzi się bynajmniej błędów, które popełnił, ale jeśli dzięki jego doświadczeniom Czytelnik zaoszczędzi sobie przykrych niespodzianek i uniknie kompromitujących gaf, jego cel, którym jest krzewienie wśród polskich przedsiębiorców wiedzy o obowiązujących na świecie zasadach zachowania i postępowania, zostanie osiągnięty.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x210 mm
  • Liczba stron:216
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788392755005
  • Data wydania:18 grudzień 2008
  • Numer katalogowy:68020

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2025 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2025 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher