Naga małpa przed telewizorem. Popkultura w świetle psychologii ewolucyjnej.

okładka

Naga małpa przed telewizorem. Popkultura w świetle psychologii ewolucyjnej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W naukowy, ale dowcipny, sposób autorzy analizują współczesne zjawiska kultury popularnej z punktu widzenia psychologii ewolucyjnej. A psychologia ewolucyjna twierdzi, że umysł człowieka nie zmienił się od czasu, gdy przemierzał on sawanny. Tak więc człowiek żyje w stworzonej przez siebie cywilizacji, w której nie potrafi się odnaleźć. A kultura popularna jest odzwierciedleniem naszego pradawnego umysłu."Twórcą historii i twórcą kultury był ten sam umysł, którego początki sięgają afrykańskiej sawanny. Przez wszystkie te lata ludzkie tęsknoty, namiętności, archetypy, to wszystko co stanowi żywotną tkankę każdej kultury, jej rdzeń poruszało się w ramach jednego i tego samego spektrum. Opowieści i mity od wieków stanowiły pożywny deser dla umysłu i tak już pozostanie. Przynajmniej tak długo, jak długo Homo sapiens nie zniknie z powierzchni Ziemi".

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Popkultura I Media
  • Format:140x205 mm
  • Liczba stron:346
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360807859
  • Data wydania:10 listopad 2008
  • Numer katalogowy:66174

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher