Co wpływa na dziennikarzy... i na co mają wpływ dziennikarze?

okładka

Co wpływa na dziennikarzy... i na co mają wpływ dziennikarze?

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka jest o dziennikarzach i mass mediach, o tym, jaki jest wpływ dziennikarzy na rzeczywistość i co wpływa na nich samych i ostateczny kształt ich pracy. Podejmujemy próbę stwierdzenia, jakie czynniki oddziałują na sposób tworzenia i prowadzenia programu, zwłaszcza w kontekście świadomych lub nieświadomych manipulacji, które mogą się zdarzyć w trakcie telewizyjnych dyskusji, a także na czym polega odpowiedzialność ludzi pracujących w mass mediach i wobec kogo odpowiadają. Powstał swoisty trójkąt bermudzki: dziennikarze, politycy i my - odbiorcy, zwani też niekiedy opinią publiczną. Kto jest najważniejszy? Kto jest dla kogo? Niektórzy mówią, że czwarta władza przejęła ster i dodają, że ogon zaczął kręcić psem. A może jest to pełna symbioza?

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x230 mm
  • Liczba stron:192
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388840814
  • Data wydania:listopad 2008
  • Numer katalogowy:66123

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher