Nowa audiowizualność. Nowy paradygmat kultury?

okładka

Nowa audiowizualność. Nowy paradygmat kultury?

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Za pojęciem „nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem „uniwersum totalnego monitora” i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie „nowej audiowizualności”.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:424
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323325161
  • Data wydania:październik 2008
  • Numer katalogowy:64128

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher