Książka w mediach, media w książce. Książka jest kobietą. Rynek książki (dla) kobiet. Przeszłość - S.

OSZCZĘDZASZ 12,60 ZŁ

PRZEDSPRZEDAŻ

okładka

Książka w mediach, media w książce. Książka jest kobietą. Rynek książki (dla) kobiet. Przeszłość - S.

30% taniej
  • Wydawnictwo:UMCS
  • Cena detaliczna:29,40 zł
  • Najniższa cena: 29,40 zł
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Data premiery: 17 stycznia 2025
Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.
Dostępność: za 2 dni robocze

OPIS

Fundamentalną [kwestią rozważaną w niniejszym tomie] stało się ustalenie pozycji kobiet w szeroko rozumianej branży książkowej, w tym rozpoznanie ich udziału w spektrum zawodów związanych z procesami projektowania, tworzenia, publikowania, dystrybuowania, promowania i udostępniania książek. Zawody te reprezentują m.in.: autorki, tłumaczki, ilustratorki, graficzki, wydawczynie, redaktorki, agentki literackie, krytyczki, bibliotekarki, kobiety prowadzące studia graficzne, agencje literackie, hurtownie książek, sieci księgarskie, antykwariaty, aktywnie działające w mediach branżowych, prezeski i członkinie organizacji oraz stowarzyszeń związanych z rynkiem książki i promocją czytania. Równie istotnym tematem dyskusji były kwestie dotyczące funkcjonowania kobiet jako czytelniczek i konsumentek na rynku książki. Z naukowego punktu widzenia […] istotna była perspektywa komunikacyjna i bibliologiczna, ale także kulturowa, społeczna, polityczna, historyczna (m.in. kobiety pionierki i zasłużone w wyżej wymienionych zawodach) i wreszcie literaturoznawcza, pozwalająca na konfrontację z takimi kategoriami pojęciowymi, jak „książka/ literatura feministyczna”, „książka/ literatura kobieca” czy „książka/ literatura dla kobiet”. Podjęto dyskusję skoncentrowaną wokół takich problemów, jak branża książkowa jako obszar aktywności zawodowej kobiet w perspektywie historycznej i współczesnej; kobiety w instytucjach książki; kobiety jako inicjatorki społecznego życia książki i propagatorki czytelnictwa; kobiety jako czytelniczki dawniej i dziś; rola kobiet w socjalizacji czytelniczej; kobiety jako konsumentki książki; kobiety jako target na rynku wydawniczo-księgarskim; media i internet jako przestrzeń rozpowszechniania i promocji książki dla kobiet; kobiety rynku książki jako bohaterki narracji medialnych.
[ze Wstępu]

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:266
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322798539
  • Data wydania:17 styczeń 2025
  • Numer katalogowy:633117

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2025 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2025 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher