Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Chanel. The Allure of Makeup.

OSZCZĘDZASZ 66,90 ZŁ

NOWOŚĆ

okładka

Chanel. The Allure of Makeup.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

In 1924 Gabrielle Chanel launched the house’s first makeup products, marking the beginning of a century of creativity, excellence and innovation. Now for the first time, Chanel. The Allure of Makeup reveals the history of Chanel makeup creation – including advertising campaigns created by some of the world’s leading photographers and film directors.
The story unfolds in seven chapters that represent the quintessential colours of Chanel’s visual vocabulary: Black, White, Beige, Red, Pink, Gold and Blue. Each chapter highlights the talents driving the brand’s lasting impact across the decades. Iconic products such as the black and white compact or 31 Le Rouge lipstick in timeless red punctuate the chapters and claim their rightful place in the pantheon of beauty. With unprecedented access to the Chanel archives, this book presents a wealth of visual material from historic images of Gabrielle Chanel and seldom-seen early product shots, to cinematic campaigns starring legendary women.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:260x320 mm
  • Liczba stron:408
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9780500028421
  • Data wydania:20 grudzień 2024
  • Numer katalogowy:632259

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher