How to Write Effective Business English. Your Guide to Excellent Professional Communication

OSZCZĘDZASZ 8,20 ZŁ

okładka

How to Write Effective Business English. Your Guide to Excellent Professional Communication

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Unlearn bad habits, sharpen your emails and improve your written communication throughout your business with How to Write Effective Business English. An easy-to-follow guide on how to write with confidence, whether or not English is your first language.
With new chapters on writing well across all disciplines, writing globally, and the impact of social media on workplace communication, this new edition prepares you to clearly liaise with your colleagues and to your target market in order to get your point across.
Not only is this for individuals who want to better their craft and build their confidence, but it's also for multinational companies where communication is vital. Whether you're fluent in English or still learning, all speakers can iron out areas where there are common misconceptions, and bring those skills into their workplace.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x20 mm
  • Liczba stron:188
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781398609952
  • Data wydania:2023
  • Numer katalogowy:628252

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher