OPIS
Nikt nie wie, co przyniesienie jutro, ale kształtowanie kultury przyszłości pomaga się na nie przygotować.
Świat stoi otworem przed tymi, którzy nie boją się tworzyć innowacji i potrafią przystosowywać się do zaistniałych okoliczności. „Kultura przyszłości” to książka, która podpowiada, jak przedefiniować podstawowe założenia kulturowe, aby osiągnąć większą zwinność, elastyczność i gotowość na to, co przyniesie jutro.
Oto zestaw praktycznych technik i narzędzi, które pozwolą przygotować markę na przyszłość, a zespół do szybkiego reagowania – żeby organizacja jako całość przestała się oglądać za siebie, a wyjrzała ku przyszłości. Autorzy przywołują wypowiedzi praktyków i analizują przypadki dotyczące funkcjonowania organizacji takich jak IBM czy ONZ. Na tej podstawie wyciągają konkretne wnioski dotyczące budowania innowacyjnych firm, które już dziś stawiają na jutro.
Recenzje
„Pogłębione, a przy tym przejrzyste spojrzenie na jakże ważną kwestię kształtowania wizji przyszłości”.
– Lucy Kimbell, profesor Central Saint Martins przy University of Arts London
„Wnikliwe spojrzenie i konkretne wskazówki, jak odnieść sukces”.
– Nick Foster, futurolog i były dyrektor ds. projektowania, Google X
„Nieodzowny przewodnik po świecie, który przed nami”.
– JD D’Cruz, CEO, RSPO i dyrektor ds. strategii i innowacyjności, UN Development Programme
„Rewelacyjny poradnik, który podpowiada, jak uczynić myślenie perspektywiczne integralnym elementem strategii organizacji”.
– Jessica Bland, zastępca dyrektora Centre for the Study of Existential Risk, University of Cambridge