OPIS
Rodzicu, nauczycielu, specjalisto!
Trzymasz w ręku tę książkę, bo rozumiesz, jak istotna jest rozmowa z dzieckiem, uczniem/uczennicą na temat dysleksji i w szerszym ujęciu – różnorodności w ogóle.
Wsparcie osoby z dysleksją to proces, a nie jednorazowe wydarzenie.
Czytanie opowieści o Lilce wspólnie z dzieckiem albo z całą klasą z pewnością będzie stanowić część tych niezbędnych oddziaływań.
Dziękuję ci, że podejmujesz ten ważny krok!
„Może i nadal robię błędy ortograficzne, ale przynajmniej jestem szczęśliwy” – powiedział Krystian, dorosły z dysleksją, który doświadczył traumatycznych zdarzeń na etapie edukacji szkolnej.
To przypomina, że naszym celem nie jest usunięcie dysleksji, ale eliminacja barier edukacyjnych, z którymi mierzą się osoby z dysleksją.
Pedagog Michalina