Czym jest marketing?

okładka

Czym jest marketing?

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Marketingowcy wiedzą, że odgrywają ogromną rolę w budowaniu strategii firmy. Wymaga to, rzecz jasna, doskonałej znajomości klientów i konkurencji oraz narzędzi służących zdobywaniu i utrzymywaniu nabywców.
Książka Alvina J. Silka zapewnia solidny fundament wiedzy ekonomicznej pozwalający udoskonalać te narzędzia, a także uczy postrzegania działalności rynkowej z marketingowego punktu widzenia.
Podręcznik dla studentów ekonomii i źródło wielu informacji dla praktyków.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x225 mm
  • ISBN-13:9788375100631
  • Data wydania:29 październik 2008
  • Numer katalogowy:62187

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher