OPIS
Po co właściwie istnieje Twoja firma?
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposó,b poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandó,w zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twó,rcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwó,j przedsiębiorstwa.
Książka ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w zagadnienie brand purpose, wyjaśnić je i przedstawić przykłady tego typu celó,w. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści ... poza reputacją ... powinna oczekiwać firma, któ,ra ma odpowiednio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose, a także jak wpływa on na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacji z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Atrakcyjnym dodatkiem są tu liczne wywiady i studia przypadku, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementó,w filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.