9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business.

OSZCZĘDZASZ 17,70 ZŁ

okładka

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business.

30% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ... B2B. Ten rynek znacząco ró,żni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, któ,re poznasz w 9 prawach marketingu B2B.

To książka przeznaczona dla przedsiębiorcó,w, dyrektoró,w, manageró,w i specjalistó,w, któ,rzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientó,w? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?

Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ... ogó,lnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientó,w ... wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak poró,wnują między sobą dostawcó,w, jak podejmują decyzje zakupowe ... i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz.

Czy uważasz, że dobry produkt nie potrzebuje marketingu, bo obroni się sam? A może twierdzisz, że skuteczny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, aby spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką prezentuje Michał Szermelek.

Jak podkreśla autor ... marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy często wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać.

Książka, któ,rą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach profesjonalnych. Michał opisuje w niej praktyczne porady poparte własnymi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazó,wkami, któ,rych pró,żno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy.

9 praw marketingu B2B to must read dla marketeró,w, właścicieli firm i manageró,w, któ,rzy chcą realizować skuteczne strategie marketingowe.

Marcin Cichocki, CEO i founder Agencji Kuźnia

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x210 mm
  • Liczba stron:192
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788328912144
  • Data wydania:31 lipiec 2024
  • Numer katalogowy:614488

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher