OPIS
Atuty zeszytu ćwiczeń:
Integruje kształcenie językowe z rozwojem społeczno-emocjonalnym, zamykając je przepiękną klamrą najnowszych filmów studia Disney/Pixar, a dzięki interaktywnym komponentom dostępnym dla każdego ucznia zapewnia kontynuację przygody także poza szkołą.
Uczniowie mający za sobą przygotowanie przedszkolne potrzebują odpowiedniego materiału, który aktywuje poznane w przedszkolu słownictwo i dzięki powtórzeniom utrwali je oraz nadbuduje o nowe treści z maksymalną skutecznością.
My Disney Stars and Heroes to bogaty wachlarz różnorodnych ćwiczeń, w których słownictwo jest wprowadzane i aktywowane zarówno w ćwiczeniach językowych, jak i w sytuacjach komunikacyjnych.
My Disney Stars and Heroes otwiera przed dziećmi wspaniały świat przyjaźni, zabawy i nauki z ulubionymi bohaterami.
Każdy rozdział oparty jest na innej bajce, której fragment dostępny jest dla ucznia i nauczyciela na platformie eDesk.
Na stronach podręcznika i kolorowego zeszytu ćwiczeń dzieci spotkają ulubionych bohaterów z najnowszych i najbardziej znanych filmów studia Disney/Pixar.
Dzięki integracji ścieżki społecznej ze ścieżką językową dzieci rozwijają kompetencje kluczowe określone w podstawie programowej oraz uczą się zasad funkcjonowania w społeczeństwie.
Samoświadomość, świadomość społeczna, zarządzanie sobą i decydowanie to już nie tylko cechy obywatela przyszłości, ale także przydatne umiejętności rozwijane na lekcjach angielskiego.
Nowe rozwiązania dla nowej generacji uczniów i nauczycieli Słownictwo wprowadzane jest za pomocą wyrazu, obrazu i dźwięku, co zwiększa skuteczność nauki.
Każdy rozdział zawiera lekcję opartą na historyjce, która rozwija umiejętności komunikacyjne oraz realizuje edukację włączającą, uwrażliwiając na odmienność.
Każda lekcja zawiera materiał dla uczniów pracujących szybciej.
Każdy rozdział można prowadzić z wykorzystaniem filmów Disneya lub też bez nich – dokładnie tak, jak preferuje nauczyciel i pozwala wyposażenie sali.
Polskojęzyczne wyjaśnienia poleceń w zeszycie ćwiczeń pozwalają rodzicom aktywnie uczestniczyć w procesie dydaktycznym.