Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa.

okładka

Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Praca, ze względu na swoją problematykę, jak i szerokie spektrum problemów badawczych oraz badania empiryczne, które te problemy wyjaśniają, stanowi bardzo potrzebne na naszym rynku studium metod i technik promocji w zastosowaniu do żywego organizmu miejskiego. Polecam ją Czytelnikom jako niezwykle potrzebną i poszukiwaną na rynku pozycję wydawniczą, poszukiwaną przez: samorządowców, władze lokalne, wykładowców i studentów, ekonomistów i planistów miejskich, specjalistów do spraw rozwoju lokalnego, gospodarki przestrzennej, strategów miejskich, inwestorów i przedstawicieli mediów.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x225 mm
  • Liczba stron:352
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376110035
  • Data wydania:lipiec 2008
  • Numer katalogowy:60873

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher