Konkurowanie w płaskim świecie.

okładka

Konkurowanie w płaskim świecie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

O czym jest ta książka? Oczywiście o firmie Li&Fung. Ale sądzę, że jest przede wszystkim o wszystkich relacjach w biznesie i o tym, że można odnieść sukces kierując się prostymi regułami. Czytając tę książkę myślałem, że właściwie wszystko jet proste. Trzeba mieć technologię informacyjną, pokój i spokój oraz zaufanie – i tak można stworzyć firmę, mającą ponad 8000 partnerów na świecie. A co z ludźmi? Co z opisywanymi wielokrotnie cechami kultury nastawionej na propartnersko, ceremonialnej, przesyconej konfucjanizmem. Jest. Jak piszą autorzy „relacje międzyludzkie w biznesie, jak w większości pozostałych dziedzin są najważniejsze”. Piszą o relacjach wąskich i głębokich, między wieloma ludźmi, na wielu szczeblach, w wielu organizacjach. Myślę, że budując Web2, e-biznes itp. warto o tym pamiętać... (prof. Robert Rządca).

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Wharton/Koźmiński
  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:240
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788360807699
  • Data wydania:22 lipiec 2008
  • Numer katalogowy:60621

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher