Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Radio. Historia i współczesność.

okładka

Radio. Historia i współczesność.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W publikacji przedstawiono, w układzie chronologicznym, „wielką radiową rewolucję”, która dokonała się w Polsce po 1989 roku. Książka przybliża też najważniejsze regulacje prawne, na których podstawie radio w Polsce może funkcjonować, tworząc jedną z prężnie rozwijających się gałęzi gospodarki – branżę medialną. Jej czytelnik będzie zatem mógł poznać nie tylko dzieje tego medium i zagadnienia współczesnej radiofonii, lecz i zasady rządzące reklamą radiową, wraz z praktycznymi wskazówkami co do pracy w radiu i radiowej agencji reklamowej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:236
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788389430137
  • Data wydania:18 lipiec 2008
  • Numer katalogowy:60442

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher