Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

All-in On AI.

okładka

All-in On AI.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

A Wall Street Journal bestseller A Publisher's Weekly bestseller. A fascinating look at the trailblazing companies using artificial intelligence to create new competitive advantage, from the author of the business classic, Competing on Analytics, and the head of Deloitte's US AI practice. Though most organizations are placing modest bets on artificial intelligence, there is a world-class group of companies that are going all-in on the technology and radically transforming their products, processes, strategies, customer relationships, and cultures. Though these organizations represent less than 1 percent of large companies, they are all high performers in their industries. They have better business models, make better decisions, have better relationships with their customers, offer better products and services, and command higher prices.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:216
  • Oprawa:twarda z obwolutą
  • ISBN-13:9781647824693
  • Data wydania:24 listopad 2023
  • Numer katalogowy:585696

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher