OPIS
Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii!
Holly Hester-Reilly, H2R Product Science
Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest środowisko, któ,re pozwala zespołowi produktowemu na wypracowywanie niezwykłych rozwiązań. Większość firm jednak utrzymuje struktury uniemożliwiające wykorzystanie ludzkiej innowacyjności.
Oto instrukcja, dzięki któ,rej liderzy będą mogli przeprowadzać transformacje w swoich organizacjach!
Martin Eriksson, Mind the Product
Cagan i Jones stworzyli kompendium wiedzy o przywó,dztwie produktowym
Teresa Torres, Product Talk
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, któ,re są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazó,wek, dzięki któ,rym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autoró,w koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywó,dztwa produktowego.
Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twó,j zespó,ł produktowy!
- Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, któ,re odnoszą sukcesy
- Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członkó,w zespołó,w produktowych
- Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktó,w i strategii produktowych
- Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania
- Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej
Czytajcie, i to już!
Phill Terry, Collaborative Gain
Oto przewodnik po przywó,dztwie produktowym, jakiego dotąd wszystkim nam brakowało!
Gabrielle Bufrem, VMware
Lektura obowiązkowa dla lideró,w produktu!
Felipe Castro, Outcome Edge