OPIS
Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, któ,ra jest związana z promocją. Szczegó,lnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ... Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osó,b, któ,re dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi wspó,łczesnego analityka. Autorka opisuje ró,wnież kompetencje, któ,re będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.