OPIS
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych&hellip,
&hellip,jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z ró,żnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczegó,lnych medió,w społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, któ,re trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swó,j biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentó,w czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ... marka i strategia zostają.
Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:
- w któ,rych mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
- jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposó,b
- czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
- jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
- jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta