Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury.

okładka

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury - różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury - etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury - typologię konsumentów dóbr i usług kultury - kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing Bez Tajemnic
  • Format:140x205 mm
  • Liczba stron:172
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320817539
  • Data wydania:kwiecień 2008
  • Numer katalogowy:55240

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher