Rozwój małych przedsiębiorstw.

okładka

Rozwój małych przedsiębiorstw.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Analiza niematerialnych czynników rozwoju mikroprzedsiębiorstw, których umiejętne wykorzystanie pozwala przedsiębiorcy na realizację wytyczanych celów oraz zapewnienie dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwu. "Głównym celem niniejszej publikacji jest charakterystyka kapitału intelektualnego mikroprzedsiębiorstwa - dekompozycja jego głównych składowych oraz określenie ich wpływu na rozwój samego przedsiębiorstwa, a ściślej rzecz ujmując - wykazanie określonych zależności między tymi składowymi a pozycją i sytuacją samego przedsiębiorstwa. Realizacji tego celu posłużyły rozległe i bardzo pracochłonne badania i - na ich podstawie - próba określenia miejsca i roli niematerialnych przesłanek rozwoju polskich mikroprzedsiębiorstw. Autorka udowadnia, że niematerialne uwarunkowania mogą być traktowane jako główny czynnik rozwoju mikroprzedsiębiorstwa, a walory i siła oddziaływania tych uwarunkowań sprawdzają się i odgrywają znaczącą rolę w tak zwanych krytycznych momentach życia przedsiębiorstwa. Na podkreślenie zasługuje też inna zaleta tego obszernego i oryginalnego studium badawczego, jakim jest przejrzysty i logiczny układ pracy oraz prosty i przekonujący styl wywodów". Z recenzji prof. Leszka Pasiecznego

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:192
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360807873
  • Data wydania:10 wrzesień 2008
  • Numer katalogowy:55237

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher