OPIS
Niniejszy podręcznik do nauki zdalnej jest pomocny w realizacji procesów kształcenia zdalnego dla różnych grup odbiorców - m.in. będących w różnym wieku i odznaczających się różnym poziomem kompetencji cyfrowych. Stanowi przejrzystą odpowiedź na potrzeby polskich szkół, uczelni oraz przedsiębiorstw (działających w warunkach pandemii COVID-19, ale także innych zagrożeń i kryzysów).
TO, CO WYRÓŻNIA TĘ KSIĄŻKĘ:
• zwięzłość i prostota w przekazywaniu ważnych treści związanych z realizacją procesów kształcenia zdalnego, nie zawsze łatwych i jednoznacznych
• przystępność prezentowanych zagadnień - w formie instruktażu najpopularniejszych platform e-learningowych (MS Offi ce 365 i Moodle), zestawu dobrych praktyk oraz wskazówek
• uniwersalność przekazu
• kształcenie zdalne w warunkach środowiska wirtualnego - koncentracja na istocie problemów
• zorientowanie na technologie teleinformatyczne i narzędzia informatyczne, które z jednej strony są ogólnodostępne na polskim rynku oraz popularne, a z drugiej odznaczają się znaczną funkcjonalnością w zakresie wspierania procesów nauczania „na odległość".