OPIS
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży!
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.
Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. A także:
• Odkryjesz obawy i prawdziwe przyczyny zachowań swoich klientów.
• Uwolnisz się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż.
• Stworzysz z klientami więzi sprzedające za ciebie.
• Poznasz skuteczne metody na klientów różnego typu.
• Zmienisz swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji.
Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „zwiększysz dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet czterokrotnie swoją sprzedaż i zysk w parę miesięcy albo i w parę tygodni”.Zaczniesz osiągać znakomite wyniki nawet w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Psychologia sprzedaży to punkt zwrotny twojej kariery!
***
Brian Tracyuczy, jak postępować z różnymi klientami w różnych sytuacjach. Ta książka daje dokładnie to, czego potrzebujesz, żeby lepiej sprzedawać siebie i swój produkt.
Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way
Chcesz sukcesu, o jakim marzysz? Jeśli tak, musisz koniecznie zrozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. Ta książka to twój klucz, którym
otworzysz umysły klientów.
Tom Hopkins, autor książki Jak odnieść sukces – przewodnik Toma Hopkinsa
***
Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które zostały sprzedane w milionach egzemplarzy i przetłumaczone na dwadzieścia cztery języki. Prowadzi szkolenia i seminaria w takich dziedzinach jak: sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność.