OPIS
Bardzo praktyczny poradnik biznesowy, który w przyjemny i lekki sposób uczy jak przedsiębiorca/manager/handlowiec powinien przygotowywać się do eventów, zachowywać podczas nich oraz po nich, aby zmieniać kontakty w kontrakty.
Spis treści:
- Przedmowa (Artur Sójka)
- Po co uczestniczyć w eventach (Artur Sójka)
- Dlaczego jeżdżę na konferencje? Po co je organizuję? Co mi to daje? (Bernard Fruga)
- Twoje cele: jak wybierać odpowiednie eventy? (Artur Sójka)
- Przed, w trakcie i po evencie (Artur Sójka)
- Zamiana kontaktów w relacje i ich pielęgnowanie (Artur Sójka)
- Ludzie kupują od znajomych (relacje i kontakty) (Artur Sójka)
- Co robić, a czego nie robić na międzynarodowych eventach? (Bernard Fruga)
- Podróże, hotele, posiłki i wszystko co warto wiedzieć, gdy jesteś daleko od domu (Bernard Fruga)
- Co zrobić, gdy zdarzyło Ci się zostać organizatorem wydarzenia lub wystawcą? (Bernard Fruga)
- Networking, gdy jesteś organizatorem wydarzenia (Artur Sójka)
- Podsumowanie (Artur Sójka)