Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie.

okładka

Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Poradniki Branżowe
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:88
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375269994
  • Data wydania:27 marzec 2008
  • Numer katalogowy:54913

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher