Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej.

okładka

Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że ",samotny geniusz w chwili olśnienia", to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zwiększania zaangażowania i budowania zwycięskich zespołó,w potrzeba wrażliwości, mądrości i zaufania. Jeśli skoncentrujesz się na osobach, a nie na sposobach, to niezależnie od Twojego talentu i woli zwycięstwa znajdziesz ścieżkę do osiągania celó,w, któ,re inaczej byłyby nierealne.

Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celó,w. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do wspó,łdziałania, a także ... że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespó,ł zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi wspó,łpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać - i nie być przy tym niewolnikiem pracy.

Dzięki książce możesz:

  • zyskać więcej czasu
  • zacząć zarabiać większe pieniądze
  • nawiązywać dobre jakościowo relacje
  • odnaleźć sens w życiu
  • stawiać sobie coraz ambitniejsze cele - i je realizować

Można zrobić nieskończenie wiele dobrego, gdy nie obchodzi nas, komu przypadną laury

Ronald Reagan

Dr Benjamin Hardy jest psychologiem organizacji i autorem bestselleró,w. Prowadzi blogi odwiedzane przez miliony czytelnikó,w z całego świata, ich fragmenty były publikowane między innymi w Harvard Business Review.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x210 mm
  • Liczba stron:208
  • ISBN-13:9788328393820
  • Data wydania:12 wrzesień 2022
  • Numer katalogowy:540205

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2025 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2025 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher