OPIS
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i poró,wnywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ... odrzuci je, gdy znó,w pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasó,w lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentó,w, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ... po prostu jest uniwersalny.
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, któ,re pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapó,w procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ... w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, któ,re pomogą Ci zwró,cić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wró,ci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych