Czat.

okładka

Czat.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Treść utworu oparta jest na specyficznym stylu rozmów prowadzonych "na czacie" czyli w internetowych witrynach, gdzie spotykają się anonimowi uczestnicy pod często przypadkowymi imionami (nickami), a ich tożsamość i osobowość kreowana jest dowolnie przez nich samych, ich pisemnymi wypowiedziami. Uczestnictwo w internetowych rozmowach dotyczy już wielu tysięcy osób w Polsce i milionów na całym świecie. Łatwość ich prowadzenia i anonimowość pozwalają przełamywać kompleksy i wyzbywać się barier. Są ludzie, którzy w wirtualnych kawiarenkach spędzają po kilka godzin dziennie. Dla nich internetowe rozmowy stały się sposobem na życie, ale niekiedy również tragicznym uzależnieniem i niebezpiecznym oderwaniem się od rzeczywistości. Pozorny chaos takich spotkań ujęty został w cz@cie w formę dramatu – wiodącego do niespodziewanych, ale i nierzadko tragicznych rozwiązań – roszczącego sobie jednocześnie prawo do uogólnień z zakresu psychologii i socjologii Internetu. Na podstawie książki w Polskim Radiu powstało słuchowisko.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Rzeczy literackie
  • Format:135x205 mm
  • Liczba stron:92
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388560361
  • Data wydania:styczeń 2001
  • Numer katalogowy:53876

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher