Iluzje - Interpretacje - Iluminacje.

okładka

Iluzje - Interpretacje - Iluminacje.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka wnosi do stanu wiedzy o mediach i edukacji medialnej nowe elementy, które zasługują na upowszechnienie. Autorkę interesowało bowiem w jaki sposób przemiany dotyczące przechodzenia od starych do nowych form przekazu wpłynęły na pozycję widza. Dokonała analiza wybranych teorii komunikowania masowego oraz przeglądu stanowisk teoretycznych dotyczących relacji telewizja – odbiorca. Zaprezentowana analiza dotyczy sposobów odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną oraz rola edukacji medialnej we współczesnej szkole poprzez przyjętą procedurę badań empirycznych jest oryginalna i prowadząca do poszerzenia wiedzy pedagogicznej w zakresie mediów i edukacji medialnej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:270
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373088030
  • Data wydania:marzec 2008
  • Numer katalogowy:53570

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher