Kodowanie na wesoło. Rysuję i zgaduję. Kapitan Nauka.

OSZCZĘDZASZ 15,00 ZŁ

okładka

Kodowanie na wesoło. Rysuję i zgaduję. Kapitan Nauka.

30% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Kodowanie na wesoło (4–7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne), które doskonalą myślenie logiczne i matematyczne, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Zagadki stanowią świetne wprowadzenie w podstawy matematyki, robotyki i informatyki. Książka zawiera również wskazówki, jak rozwijać kompetencje cyfrowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Tajniki kodowania w zabawie

Kodowanie na wesoło to świetna przygoda wprowadzająca przedszkolaki i uczniów klas pierwszych w podstawy programowania. Zawiera mnóstwo łamigłówek, m.in. zabawy z rytmami, sekwencjami i algorytmami, ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do pracy z matą do kodowania, a także ćwiczenia na wyznaczanie tras, pisanie kodu i odgadywanie szyfrów. Dla najmłodszych przygotowano zadania na obrazkach, które są bliskie ich zainteresowaniom. Łamigłówki dla starszych dzieci wykorzystują kody na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne.

Pakiet zawiera ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) kształtujących myślenie, orientację przestrzenną, uwagę oraz percepcję wzrokową. Zadania zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem – zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować nowe pomysły.

Dzięki flamastrowi suchościeralnemu dołączonemu do zestawu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie, a dzięki temu testować swoje pomysły i rozwijać umiejętności.

Rozwój

kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, grafopercepcja

W serii również

  • Rysuję i zgaduję z mewą Ewą (3–4 lata)
  • Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4–5 lat)
  • Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4–5 lat)
  • Rysuję i zgaduję z kangurem Arturem (4–6 lat)
  • Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką (5–6 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe (5–8 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (4–7 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (4–7 lat)
  • Zabawy logopedyczne. Gimnastyka języka (3–6 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Koncentracja z detektywem Motywem (6–9 lat)

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Rysuję i zgaduję
  • Format:150x215 mm
  • Liczba stron:30
  • Oprawa:zintegrowana
  • ISBN-13:9788367219525
  • Data wydania:24 sierpień 2022
  • Numer katalogowy:533208

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher