Dyskursy wyzerowane w przestrzeni społecznej, egzystencjalnej i pedagogicznej.

okładka

Dyskursy wyzerowane w przestrzeni społecznej, egzystencjalnej i pedagogicznej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autorzy zebranych w prezentowanej książce tekstów próbują dyskutować nad możliwymi i realnymi strategiami interwencyjnymi, podejmowanymi w zakresie polityki społecznej i oświatowej, na płaszczyźnie działań instytucjonalnych i środowiskowych, motywowanych rozumiejącym wglądem w źródła i skutki wyzerowania.
Przegląd poruszanej w książce tematyki ukazuje przede wszystkim złożoność, różnorodność i wieloaspektowość możliwej refleksji humanistów nad kategorią pedagogicznego zera. Charakteryzuje ją fundamentalna dla pedagogiki kwestia, jaką jest i było zaangażowanie badacza w problemy, które poddaje analizom i pragnie je wartościowo przekształcić. Wiedza naukowa z tego zakresu współwystępuje więc i jednoczy się z wrażliwością moralną jej Autorów oraz kompetencjami do działalności wspierającej jednostki i społeczności.
Publikacja jest dedykowana prof. dr hab. Krystynie Duraj-Nowakowej z okazji 50. rocznicy pracy naukowo-badawczej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:320
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376143378
  • Data wydania:2017
  • Numer katalogowy:524432

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher