OPIS
Książka ta została napisana dla tych, któ,rzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swó,j zawó,d i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, któ,rzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientó,w i polskich handlowcó,w. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracownikó,w firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:
-
zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
-
radzenia sobie z grami kupieckimi,
-
budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygó,rowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.
Na płycie VCD znajduje się film Debiuty handlowe, któ,ry pozwoli Ci uniknąć wielu błędó,w w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.
Ukazane są typowe zachowania klientó,w, jak ró,wnież sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobó,w rozpoznawania podświadomych motywó,w klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.