OPIS
Bankowość elektroniczna to nie tylko pojęcie definiujące nietradycyjny sposób świadczenia usług bankowych oraz pewien zestaw nowoczesnych kanałów dostępu do tych usług, lecz także spektrum interdyscyplinarnych zjawisk z obszaru marketingu, zarządzania i zachowań społecznych. To wyzwanie, przed którym stają banki, które chcą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, a także kreować wizerunek instytucji o dużym potencjale i elastyczności. Przedstawione w niniejszej książce rozwiązania, ich implementacje oraz uwarunkowania pokazują, jaki jest obecny stan bankowości elektronicznej w Polsce. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunku finanse i bankowość. Z podręcznika mogą również korzystać studenci innych kierunków ekonomicznych, zwłaszcza zarządzania i marketingu. Wiadomości zawarte w pracy mogą być także przydatne wszystkim obecnym i potencjalnym klientom banków, którzy zechcą pogłębić swoją wiedzę z zakresu bankowości elektronicznej.