Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje.

okładka

Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje.

Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

NIEUŚWIADOMIONE UPRZEDZENIA WPŁYWAJĄ NA WYDAJNOŚĆ TWOJĄ, TWOJEGO ZESPOŁU ORAZ CAŁEJ FIRMY BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY O TYM WIESZ, CZY NIE.

Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów… tak?

Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić sobie z przytłaczającą ilością informacji, które do nas docierają każdego dnia. Te skróty są często miejscem, w które wkrada się uprzedzenie. Jeśli pozostawimy je poza kontrolą, mogą niekorzystnie wpłynąć na nasze podejmowanie decyzji oraz ograniczyć wydajność, innowacje i szanse tych, którymi zarządzamy.

Jeżeli ktoś mówi, że nie ma żadnych uprzedzeń, oznacza to tylko tyle, że ich sobie nie uświadamia.

Nasze mózgi kierują się nie tylko uprzedzeniami i preferencjami, ale również zmianą i rozwojem. To wymaga czasu i wysiłku, by wytworzyć nowe ścieżki neuronowe, sposoby myślenia i nawyki. To nie jest łatwe, ale możliwe. Dlatego eksperci z Franklin Covey napisali niniejszą książkę – dla liderów, którzy chcą rozwijać swoje przywództwo i świadomie pracować nad budowaniem bardziej inkluzywnych organizacji, dla menedżerów, którzy chcą zrozumieć i skorygować własne samoograniczające przekonania.

Znajduje się w niej kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi.

To, co myślimy o sobie nawzajem i jak współdziałamy ze sobą, ma ogromny wpływ na sukces całej firmy.

Badania pokazały, że uprzedzenia (czy tendencje lub skłonności) mają wpływ na wyniki organizacji – na wszystko, od kultury, poprzez rekrutację, innowacyjność, aż po zyskowność. Uprzedzenia mogą utrudniać podejmowanie decyzji, sprawność działania, wprowadzanie innowacji i osiąganie wyników w pracy. Pracownicy, którzy czują się obiektem uprzedzeń, z trzykrotnie większym prawdopodobieństwem zatrzymają dla siebie swoje pomysły, pozostaną niezaangażowani i odejdą z pracy w ciągu roku.

Fuller, Murphy i Chow zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji.

***

„Rzadko można spotkać książkę bardziej potrzebną dla osiągnięcia sukcesu przez organizacje i społeczeństwa! Liderzy, którzy zdecydują się poznać swoje nieuświadomione uprzedzenia, będą mogli znacząco wzmocnić zaufanie w swoich zespołach i swoje przywództwo. Ta wartościowa książka pokazuje liderom wymierny i pożyteczny proces, pozwalający zarówno zrozumieć swoje uprzedzenia, jak i podjąć działania, aby im zaradzić”.

Stephen M.R. Covey, autor bestsellerów „New York Timesa” The Speed of Trust oraz Smart Trust

„Ludzie się liczą! I każda osoba ma uprzedzenia. Musimy pogodzić się z tym, że uprzedzenia są życiowym faktem i że trzeba się do nich odnieść – do uprzedzeń u siebie i u innych. Autorzy Fuller, Murphy i Chow napisali wnikliwą książkę, która praktycznie informuje i edukuje, zapewniając pomocne narzędzia do rozpoznania i pokonania uprzedzenia. Pokazują, jak skorygować własne paradygmaty i obrać kurs na sukces – osobisty, zawodowy i społeczny”.

CYNT MARSHALL, CEO w Dallas Mavericks

„Żadna publikacja nigdy nie była tak aktualna, jak dziś jest książka Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Liderzy, dyrektorzy, członkowie zespołów – wszyscy potrzebujemy takiej książki, by zmienić na lepsze ludzkie doświadczenia. Przeczytaj ją, zastosuj w praktyce i podziel się z innymi. Dziękuję tym trzem autorom za wskazanie nam jasnej drogi naprzód i za narzędzia, które pomogą nam radzić sobie z uprzedzeniami”.

GREG MOORE, partner w Deke Digital oraz były współprzewodniczący Rady Nagrody Pulitzera

„Jeśli z głęboką troską traktujesz to, co właśnie dzieje się w świecie i w jaki sposób odnosi się do twojego zespołu i organizacji, ta książka jest dla ciebie lekturą obowiązkową. Czynienie miejsca pracy lepszym zaczyna się od twoich działań i odpowiedzialności. Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość to książka, którą koniecznie trzeba przeczytać, aby się nauczyć, jak podejmować działania i doskonalić miejsca pracy dla wszystkich”.

SYLVIA ACEVEDO, CEO, inżynier napędów rakietowych, liderka w dziedzinie nauki, technologii, inżynierii i matematyki (STEM) oraz pisarka

***

PAMELA FULLER jest w firmie FranklinCovey liderką tematu nieuświadomionych uprzedzeń, wiodącą architektką rozwiązania organizacyjnego dotyczącego tego tematu i jedną z najważniejszych globalnych liderek sprzedaży w firmie. Swoją karierę rozpoczynała, pozyskując fundusze i zdobywając poparcie dla organizacji nonprofit. Po uzyskaniu tytułu MBA pracowała w Departamencie Obrony Stanów Zjednoczonych na stanowisku analityka do spraw różnorodności.

MARK MURPHY jest w firmie FranklinCovey starszym konsultantem i przez ostatnie dwadzieścia pięć lat z sukcesami prowadził sesje szkoleniowe dla klientów. W tym czasie przez jedenaście lat był również partnerem-założycielem małej, butikowej firmy specjalizującej się w konsultingu z dziedziny zarządzania projektami.

ANNE CHOW we wrześniu 2019 r. została CEO w AT&T Business jako pierwsza kobieta na tym stanowisku i pierwsza w historii AT&T kolorowa kobieta na stanowisku CEO. Odpowiada za ponad 30 tysięcy pracowników, którzy łącznie obsługują 3 miliony klientów biznesowych z całego świata. Ma również zaszczyt być członkiem rady dyrektorów w firmie FranklinCovey.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:141x218 mm
  • Liczba stron:300
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788382311471
  • Data wydania:1 kwiecień 2022
  • Numer katalogowy:512153

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher