OPIS
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie.
Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału.
Podręcznik jest podzielony na 15 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.:
-
teorie zarządzania,
-
społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa,
-
środowisko przedsiębiorstwa,
-
proces podejmowania decyzji,
-
planowanie,
-
organizowanie,
-
zarządzanie kadrami,
-
zachowanie organizacyjne,
-
przewodzenie,
-
przedsiębiorczość,
-
kontrolowanie.
Nowe wydanie zostało uaktualnione i uzupełnione informacjami z zakresu technologii informacyjnej oraz wzbogacone nowymi treściami z zakresu zarządzaniu e-biznesem.