Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku.

okładka

Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.
Wśród zaprezentowanych zagadnień: • geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych; • spektrum oferowanych usług i produktów; • struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; • regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; • metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; • polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.
Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki".

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:220
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788381025317
  • Data wydania:29 grudzień 2021
  • Numer katalogowy:508552

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2025 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2025 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher