OPIS
Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach
Oto przewodnik przeznaczony dla lideró,w i menedżeró,w, któ,rzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktó,w na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie.
W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, któ,re zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu lideró,w. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywó,dztwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo.
Uwaga! Wskazó,wki zawarte w poradniku można zastosować zaró,wno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!