Kulturowe uwarunkowania. Zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.

okładka

Kulturowe uwarunkowania. Zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Zarządzanie wiedzą oznacza nie tylko efektywne jej wykorzystywanie, ale także zdobywanie, kreowanie, przechowywanie, transfer, ochronę. Konieczność zarządzania wiedzą we wszystkich sferach i na wszystkich poziomach ludzkiej działalności sprawia, że ze strony nauki niezbędne staje się wsparcie zarządzania wiedzą i przez wiele dyscyplin, w tym przede wszystkim zarządzanie i ekonomię, ale także psychologię i socjologię, dostarczających podstaw do rozważań nad społecznymi (jednostkowymi i grupowymi) uwarunkowaniami powodzenia tego rodzaju działań. Na gruncie nauk o zarządzaniu zarządzanie wiedzą jest wciąż bardzo popularną koncepcją. Oznacza to m.in. prowadzenie licznych badań empirycznych, jak również rozważań o charakterze czysto teoretycznym, eksplorujących ten obszar.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:326
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372853370
  • Data wydania:2007
  • Numer katalogowy:49178

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher