Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii.

okładka

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Vademecum Menedżera
  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:228
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788374834056
  • Data wydania:grudzień 2007
  • Numer katalogowy:48416

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher