OPIS
Autor klasycznych bestsellerów „New York Timesa” i „Business Week”: Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie.Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w książce Ty, spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady i zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w niewyobrażalnym stopniu. Zapoznasz się z nimi m.in. w takich jej częściach jak: Szesnaście świec i sprytne kelnerki: dlaczego życie bardziej przypomina szkołę niż uniwersytet – i co z tym fantem zrobić. Od Robina Williamsa do doktora Jekylla: dlaczego zaskakiwanie ludzi nie jest wcale takim świetnym pomysłem.