OPIS
Samodzielny dodatek do obsypanej nagrodami gry Total War: Shogun 2 skupia się na konflikcie pomiędzy zwolennikami cesarza, a ostatnim szogunatem, który miał miejsce w dziewiętnastym wieku, 400 lat po wydarzeniach z podstawowej wersji gry. To czas dramatycznego starcia tradycyjnej kultury szogunów z nowoczesną armią stosującą broń palną.
Wprowadź tradycyjną Japonię w erę nowoczesności. Przybycie Amerykanów, Brytyjczyków i Francuzów staje się zarzewiem krwawej wojny domowej, która wpłynie na przyszły kształt całego państwa.
Dramatyczne wydarzenia dziewiętnastowiecznej Japonii jako tło fabularne Nowa kampania, bazująca na wydarzeniach związanych z okresem wojny domowej Boshin, rozpoczyna się w 1864 roku. Rośnie niezadowolenie z rosnących wpływów mocarstw Zachodu. Japonia przechodzi okres dynamicznej modernizacji i idących za nią zmian społecznych i ekonomicznych. Narastają tendencje nacjonalistyczne i wrogość ku rządzącemu szogunatowi.
6 nowych grywalnych rodów Graj jako ród popierający cesarza lub jako poplecznicy ostatniego szogunatu:
Rody szogunatu: Aizu, Nagaoka, Jozai
Rody popierające cesarza: Choshu, Satsuma, Tosa
Nowe zagraniczne mocarstwa Amerykanie, Brytyjczycy i Francuzi odgrywali znaczącą rolę podczas wojny domowej Boshin, więc relacje z tymi mocarstwami będą bezpośrednio wpływały na twoje możliwości rekrutowania jednostek i potencjał rozwoju technologicznego.
Nowa mapa kampanii przedstawiająca dziewiętnastowieczną Japonię Mapa kampanii została rozszerzona na północ o nową wyspę Ezo.
Całkowicie odświeżona mapa doskonale oddaje zmianę okresu historycznego, a po raz pierwszy w serii Total War przedstawia również sieć linii kolejowych.
Linie kolejowe na mapie kampanii Stwórz własną sieć linii kolejowych, aby przemieszczać swoje armie i agentów pomiędzy regionami.
Linie kolejowe można sabotować, a wrogie transporty blokować, poprzez przejmowanie kontroli nad częścią linii lub stacjami.
39 nowych jednostek lądowych Nowoczesne jednostki strzelające - jak kartaczownica Gatlinga czy działo Armstronga, którymi można sterować w nowym trybie pierwszej osoby.
Nowe jednostki obcych mocarstw, które można rekrutować - m.in. marines brytyjscy, amerykańscy czy francuscy.
10 nowych typów jednostek pływających dające łączną liczbę 21 okrętów Nowe parowe okręty wojenne, wyposażone w nowoczesną artylerię.
Możliwość zakupu zagranicznych pancerników, w tym pancernika klasy Warrior.
Nowy rodzaj bitwy - oblężenie portu Nowy rodzaj bitwy rozpocznie się w momencie zaatakowania wrogiego portu z morza.
Atakująca flota musi wpłynąć do przystani i przejąć port, przedzierając się przez zmasowany ostrzał dział obrony.
Nowe sposoby interakcji jednostek morskich i lądowych Podczas bitwy lądowej armie mogą korzystać z wsparcia ostrzałem artyleryjskim z okrętów.
Dla przeciwwagi , nabrzeżne działa mogą brać na cel wrogie okręty podczas oblężeń portów, jeżeli ich tura kończy się w zasięgu ulepszonych formacji obronnych wybrzeża.
Ostrzał na mapie kampanii: jednostki pływające mogą ostrzeliwać wrogie armie i miasta na sąsiadujących obszarach bezpośrednio na mapie kampanii.
3 nowe typy agentów Zamorski weteran, Ishin Shishi oraz Shinshengumi.
Każdy nowy agent posiada własne drzewko umiejętności. Drzewka umiejętności ninjy i gejszy zostały zaktualizowane.
Usprawniona mechanika oblężeń Możliwość budowania nowych wież obronnych o konkretnych specjalizacjach: wieża łucznicza, rusznice czy kartaczownica Gatlinga.
4 nowe bitwy historyczne Rozegraj 4 całkowicie nowe bitwy, oparte na dramatycznych starciach z czasów wojny domowej Boshin.
Gra wieloosobowa 2.0 Nowa mapa podboju oddająca dziewiętnastowieczne tło historyczne.
Całkowicie nowy awatar Zmierzchu Samurajów, zawierający.
Ponad 40 przedstawicieli świty.
Ponad 30 nowych elementów zbroi.
Nowe, dziewiętnastowieczne drzewko umiejętności awatara.
Kilka awatarów na raz: gracze mogą prowadzić kilka rozgrywek na raz zarówno w grze
Shogun 2 jak i dodatku
Zmierzch Samurajów.