OPIS
W 2003 roku ukazała się książka Tony'ego Buzana Potęga umysłu, dzięki której czytelnicy mogli poznać skuteczne sposoby rozwinięcia możliwości ciała i umysłu. Tym razem autor i znany specjalista w dziedzinie efektywnej sprzedaży, Richard Israel, przedstawiają najnowsze odkrycia naukowe związane z funkcjonowaniem mózgu. Książka ma charakter podręcznika, który ostatecznie obala mit, jakoby dobrego sprzedawcy nie można było wyszkolić, gdyż żyłkę handlowca trzeba mieć w genach. Po przestudiowaniu tej książki każdy ma szansę zostać genialnym sprzedawcą. Autorzy opisują dwanaście cech, którymi powinien się odznaczać handlowiec profesjonalista, a także dwanaście rozmaitych rodzajów inteligencji, koniecznych do prowadzenia skutecznej sprzedaży. Dzięki obszernemu testowi czytelnik może ocenić swoje umiejętności i zlokalizować obszary wymagające dalszego doskonalenia. W ten sposób każdy zyskuje szansę maksymalnego wykorzystania wiedzy zawartej w ćwiczeniach. Znajomość "zasady bólu i przyjemności" w dziedzinie motywacji pozwoli przyszłemu liderowi sprzedaży zrozumieć, co takiego skłania ludzi do kupowania określonych produktów. Dzięki metodzie "pełnego obrazu" czytelnik będzie mógł skuteczniej prowadzić prezentacje handlowe. Zasadniczym elementem książki jest dziennik genialnego sprzedawcy, studniowy program ćwiczeń oparty na metodzie dwunastu cech. Po zakończeniu szkolenia odkryjesz w sobie wszystkie kluczowe zalety handlowca w życiu zawodowym i osobistym, znacząco i trwale poprawisz skuteczność wszystkich swoich poczynań. Mistrzostwo jest na wyciągnięcie ręki!