Etyka dziennikarska.

okładka

Etyka dziennikarska.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka podejmuje szczególnie istotną w ostatnim okresie problematykę etyki dziennikarskiej. Dzięki temu zapełnia wyraźnie odczuwaną lukę, ponieważ do tej pory nie było na rynku podręcznika poświęconego temu zagadnieniu. Etyka dziennikarska jest tu przedstawiona problemowo, w szerokiej filozofcznej perspektywie. Autor dziennikarz i nauczyciel akademicki wyraźnie skłania się ku etyce cnót, przypisując mniejsze znaczenie dziennikarskiej etyce normatywnej. Ta pionierska na polskim rynku wydawniczym praca powinna być interesującą lekturą nie tylko dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych, ale również dla dziennikarzy, którzy swój zawód traktują jako misję, a nie tylko jako źródło utrzymania.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:264
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372517760
  • Data wydania:październik 2007
  • Numer katalogowy:44569

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher