Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Siedem wymiarów kultury. Znaczenie różnic kulturowych w działalności gospodarczej.

okładka

Siedem wymiarów kultury. Znaczenie różnic kulturowych w działalności gospodarczej.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Popularna dziś teoria głosi, że globalizacja gospodarki doprowadzi do wykształcenia się jednej kultury, wspólnej dla całego świata. Fons Trompenaars i Charles Hampden-Turner nie zgadzają się z tą teorią. Według nich globalizacja nie jest niczym więcej jak częściowym ujednoliceniem pewnych zewnętrznych przejawów kultury - zróżnicowanie wartości, norm i postaw wcale nie zanika, a "organizacja idealna", sprawdzająca się w każdych warunkach kulturowych, jest tylko teoretyczną ułudą.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:316
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388597657
  • Data wydania:wrzesień 2002
  • Numer katalogowy:44564

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher