Innowacyjność współczesnych organizacji ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

okładka

Innowacyjność współczesnych organizacji ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Przedmiotem badań podjętych przez autorki jest innowacyjność (organiza­cyjna i marketingowa) w instytucji kultury – muzeum. Dotychczasowy dorobek naukowy (obejmujący studia teoretyczne i empiryczne) w omawianej dziedzi­nie należy uznać za niewystarczający, szczególnie w literaturze polskiej brakuje opracowań dotyczących innowacji organizacyjnych czy marketingowych w ta­kich organizacjach, jak muzea. Niniejsza praca może zatem wypełnić tę lukę i za­inspirować do dalszych badań teoretycznych i empirycznych.
Monografia ma na celu przedstawienie innowacyjności w organizacji, jej uwarunkowań i oceny. Cel badawczy dotyczy prezentacji wybranych innowa­cji organizacyjnych i marketingowych wdrożonych przez Muzeum Narodowe w Szczecinie (MNS).
Zasadniczemu celowi i zakresowi badań podporządkowano określony układ pracy, na którą złożyło się pięć rozdziałów o charakterze teoretycznym i meto­dyczno-empirycznym.

Ze wstępu

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:123
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379723669
  • Data wydania:15 wrzesień 2020
  • Numer katalogowy:444939

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher