Marketing partyzancki.

okładka

Marketing partyzancki.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Marketing partyzancki jest działalnością marketingową realizowaną na własną rękę, ale ľ w odróżnieniu od słownikowego rozumienia słowa "partyzantka" i "partyzancki" ľ w sposób przemyślany i zorganizowany. Zasady działania marketingowego w małych i średnich firmach Autor sformułował bowiem w postaci 50 złotych reguł, których przestrzeganie przyczyni się do sukcesu firmy. Wiele z tych reguł jest znanych, ale by je stosować, trzeba przyjąć postawę partyzanta marketingu - tj. wiedzieć, co, kiedy i dlaczego się robi. Złote reguły pomogą: pozytywnie myśleć, skutecznie działać, stosować odpowiednie materiały marketingowe, wybrać sposób działania.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:143x207 mm
  • Liczba stron:289
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320811445
  • Numer katalogowy:43162

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher