Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Mastering Fashion Buying and Merchandising Management.

okładka

Mastering Fashion Buying and Merchandising Management.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

The first academic textbook covering European retail fashion buying and merchandising. It provides a unique insight into best practice across the fashion industry. Covering design, marketing, sourcing, negotiation, range planning, supply chain and stock management, it clearly integrates current operational practice with theory. This, combined with a thorough explanation of careers, makes it a key text as it provides an important reference source for existing practitioners, as well as being vital for students, new entrants and those seeking a career change into buying and merchandising.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:202
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9780333801659
  • Data wydania:12 wrzesień 2007
  • Numer katalogowy:42646

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher